osklive zvuky ze SB Live!

Zdeněk Prantl zdenek.prantl na pvt.cz
Pondělí Listopad 19 13:42:29 CET 2001

Zdravim,

Martin Kuhn wrote:

> jo a tusim ze se to vyskkytuje jenom v kombinaci Via chipset + Sb Live
>
> - jestli ma nekdo  nejakej jinej workaround sem s nim...

nesledoval jsem zacatek threadu, ale pokud se jedna o problem VIA
chipset + SB Live, taky jsem s nim nel problemy (tedy pod windozema).
Resenim je nastavit PCI Latency timer na 0.

nekde na netu byl i programek (se zdrojakem), ktery danou volbu
nastavoval. Bohuzel uz nevim presne kde to bylo a u sebe uz to nemam.
Urcite to ale pujde najit pres google.com. Klicova slova byla: VIA,
SBLive, Crackling, PCI Latency, solved. Snad to trochu pomuze.

	Zdenek