digitalni fotaky & linux

Pavel Riha xrihp01 na vse.cz
Pondělí Listopad 19 14:06:53 CET 2001

> zvazuju ze si pod stromecek koupim digitalni fotak, a zajimalo by me jaky
> ma kdo zkusenosti s podporou Linuxu ze strany ruznych znacek a typu -
> hlavni kandidati jsou Olympus C-40  a Canon S30/40, takze jestli ma nekdo
> spcificke info ohlede tehle dvou, byl bych velmi vdecny...

mame ted doma
canon digital IXUS 300
a jede pres usb bez problemu
a neni to ten storage typ, je k tomu treba gphoto2
obcas teda nejakej prikaz hodi error, ale kdyz se v nezmenene podobe spusti
znovu, tak to jde

nepovedl se mi upload (bez toho se zit da) a capture (nevim zda to vubec
podporuje ten fotak, teda  rek bych ze ne)

jinak je asi nejlepsi  kouknout na www.gphoto.org a je tam seznam
nekde na multimetia4linux.de jsem nasel digitalcameraHowto - v nemcine

Pavel
--
Pavel.Riha na email.cz		http://sorry.vse.cz/~xrihp01/speccy
Your mouse has moved.