nvidia geforce2 mx a rozostreny obraz na druhom monitore

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Pondělí Listopad 19 14:20:55 CET 2001

On Mon, 19 Nov 2001, Richard Richter wrote:

> Zdravim tez...
>
> Je to sice primitivni navrh... ale skouseli jste vymenit ty monitory? Jestli
> nahoudou ten jeden nerozhazi ten druhy. (Jakoze by prvni byl proste lepsi.)
> Pokud ty monitory vymenite a bude to delat stale ten samy monitor, tak je to
> skoro jasne...

Skusal som, vymenil som oba monitory, uplne som odpojim prvy  monitor,
dokonca som skusil 2 monitory uplne inej znacky .. na 100% je to HEAD1 na
tej grafike a nie nieco sposobene monitorom, rusenim, alebo nejakym
vonkajsim vplyvom. Skusil som teraz nedavno uplne inu kartu konkretne
matrox g400 dualhead, tam isli oba monitori na 1280x1024 na 85hz ale bol
problem zo stabilitou systemu a zobrazovanim fontov tak som to vratil
naspat.

mm