apm x acpi - vypinani ATX buttonem v 2.2 jadrech

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pondělí Listopad 19 14:57:51 CET 2001

moje zkusenost je takova, ze chipset INTEL 440 BX byl super, ale chtelo to
desku - ne od intelu

mel jsem intel SE-440 BX2 - shit
nemoznost cokoli nastavit, spatna spoluprace apm, acpi s OS,...

Martin Reiser