LRP, PPP on DEMAND a IDLE nezavesuje

Marek Kriz marek.kriz na tco.cz
Pondělí Listopad 19 15:04:24 CET 2001

Hi!

Zprovoznil jsem pomocí LRP 2.9.8 dial on demand pro malou síť na ISDN
DIVA T/A modemu. IDLE je 60, a i když je síť odpojená a samotný LRP
nikam nekomunikuje, stejně to nezavěšuje. Zapnul jsem si DEBUG a viděl
jsem, že PPPD každých 10 sekund posílá ECHOREQUEST na druhou stranu. Tak
jsem ho zarazil (dal LCP...ECHOREQ...= 0) a nic. Bohužel druhá strana
(provozovatel IOL) tam těch implicitních 10 sekund má, a pravidelně mi
ten LCP ECHOREQ posílá a můj PPPD odpovídá; chování provozovatele
nezarazím a myslím, že ani nemohu ignorovat jeho requesty. Mohu sice
např. zavěšovat každých 9 sec., není-li komunikace, ale také platit
spojovací poplatek. Při DEBUGu spojení analogovým modemem se tyto
ECHOREQuesty v žurnálu vůbec neobjevují, t.j. vše je OK. Ještě mi zbývá
řídit odpojování pomocí DIALD, je i jiné řešení? Je v pořádku, že
servisní pakety (chápu-li správně LCP ECHPREQ a ECHOREP) resetují IDLE
čítač PPPD?

Díky, bye, M

--
Marek Kříž