Scanovani klavesnice

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Listopad 19 15:30:10 CET 2001

Dobry den preji...

Dnes opet problem s trochu exotickym HW - Sun Keyboard Type 6 USB. Po leve
strane deset klaves navic, nad tim klavesa help, nad numpadem pak MUTE, volume
vic, min, a power on klavesa... Vsechny tyto kousky bych rad nejak "osedlal",
ale nedari se mi to.

Na konzoli jsem udelal pokus, ze jsem vsem keykodum priradil vypsat pismenka z
abecedy, tak jsem zjistil, jaky maji kod klavesy vedle mezerniku (klavesa s
kosoctvercem vpravo, vlevo, klavesa Compose) - ale z tech vyse jmenovanych se mi
"neozvala" ani jedna.

V Xech jsem nahodou narazil na xev, ktery u kazde z nich vypsal kod 135, ale
scan kod zadny... (resp. 0), coz mne zarazilo. A jak rikam - tohle vypsal u
vsech. To ale jaksi nemuze byt docela dobre mozne, ponevadz ty klavesy prece
funguji na Sunu - musi byt nejak odliseny. :-)))

Umi mi nekdo poradit neco dost nizkourovnoveho a zaroven zpusob, jak to pak
hodit do klavesovych map? Asi nejvic potrebuji neco, co mi vypise kod klaves.
Kdysi platilo, ze cisla klaves mohou byt jen do 127, nebot 7. bit indikoval
stisknuti/uvolneni... je to tak stale? Co tam mel znamenat ten kod 135, je-li
tomu tak? :-)))

Dekuji za jakykoliv hint...

Virgo

PS: Nedavno jsem tady psal o problemech s vysilanim pro LEDky teto klavesnice.
Na uvod funkce, ktera vysila pro klavesnici v pc_keyb.c jsem dal return 1. Ledky
sice nejdou (ani nesli), ale uz to nezdrzuje a prepina to hned bez timeoutu.
:-)))

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.