Wine + ICQ

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Listopad 19 15:46:24 CET 2001

> Moc tomu nerozumim, ale je nejaky principialni problem, ktery by branil
> tomu, aby i licq aspol. preslo na ten novy protokol, nebo je to jen
> otazkou casu. Je nejaky rozdil mezi starym a novym protokolem, napr. v
> existenci otevrene specifikace?

co jsem kde zaregistroval, tak se jedna o closed-source protokol.. pri
tempu jakym se v posledni dobe vyvijelo Licq to vypada, ze Licq asi jen
tak nebude... na podpore noveho protokolu pracuji autori knihovny icqlib,
kterou vyuziva treba ICQ podpora v Jabberu a par Linux klientu (kicq, a
centericq)... kicq je jiz take asi vicemene mrtvy a centericq mi
nevyhovuje...

T K.