Kde vypocetni cluster mozno zriti?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pondělí Listopad 19 18:02:46 CET 2001

vp na cdh.nkp.cz wrote:

> Lze nekde videt linuxovy bezici cluster (vypocetni, load balance)
> zpracovavat cokoliv a obdrzet par
> polopatickych postrehu od statecne obsluhy?

Na vypocetni cluster je prima PVM - pokud ma vase aplikace pro nej
podporu, nebo Mosix (http://www.mosix.org), pro ktery zadna podpora ze
strany aplikace treba neni. Neco malo jsem o tom psal nedavno na Root.cz
(odkazy jsou na http://www.logix.cz/~mic/doc/).
Pokud nechcete zesedivet u aktualizace a synchronizace konfiguraci
jednotlivych uzlu, tak (musim si prihrat polivcicku :-) doporucuji
ClusterNFS (http://sourceforge.net/projects/clusternfs), jehoz verzi
3.0-rc1 jsem v patek dokoncil a jez je na uvedene adrese ke stazeni.
Pripadne otazky rad zodpovim a bugrepotry (ne)rad prijmu :-)

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs
*  an endless loop in just 4 hours.