DNS asi hloupy dotaz

Houmles h na n.cz
Pondělí Listopad 19 19:48:20 CET 2001

Zdravicko,
 1/ pojmenujte si tu domenu jak chcete, ale probuh(sick)
neplette do toho zadny .cz kdyz jde o lokalni domenu!
 2/ v zone fajlu nema byt
linux16 	A 	192.x.x.x
ale
linux16 	IN 	A 	192.x.x.x
To je prvni vec kterou vidim kdyz na to zdalky kouknu. Pocitam ze tam bude
jeste spousta bot.
 3/ Mozna bych byl trochu vlidnejsi, kdybyste nenapsal ze to budete
UCIT! sranda to mozna bude pro vas, ne tak pro ty kteri se maji neco
dozvedet :-(
 4/ Ty konfiguraky v jedny radce, v tom aby se prase vyznalo.

Vic se tim zabejvat jsem proste nemel cas ani naladu, treba vam to pomuze.

--
:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz

lsd fbi cia drugs mafia weapons guns pedophilia fuck - hi Echolon!