Instalace Software602 PCSuite2000/2001 do Wine

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Listopad 19 23:20:05 CET 2001

On Sun, Nov 18, 2001 at 11:28:11AM +0100, Michal Dobes wrote:

> To je v poradku, presne tak se mi to chova 602Text  i Tab i pod Win95.
> Jakykoliv pokus o cteni/ulozeni konci vytuhnutim, takze vam to chodi
> stejne jako pod Win95. Pri spusteni 602Photo okamzite Win95 sleti
> a uz nechteji nastartovat. Pres nouzovy rezim a obnovu registru
> se pak zase rozjedou. :-)
> Tak pouzivam MS-Works a je to. :-(

Pred ctrnacti dny jsem jedne pani doktorce nainstaloval na PC Suite 2001
a cekal, co to udela. Tyden (ticho). Deset dnu (ticho).
Rikam si --- neni mozna, takova spokojenost? Ze by to byl TAK uzasny system?
Tak se tam jdu podivat.

"Ahoj!"
"Ahoj."
"Hele, uz tamhle ten pocitac funguje? Muzem ho uz pouzivat?"

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz