Wine a spousteni Win aplikaci "primo"

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pondělí Listopad 19 15:31:07 CET 2001

On Fri, Nov 16, 2001 at 12:41:36PM +0100, Miroslav BENES wrote:
> Rad bych se zeptal, jak se maji spoustet aplikace pod Wine. Staci zadat
> "./aplikace.exe" nebo se musi zadavat
> "/usr/bin/wine ./aplikace.exe" ?
> System RH, sluzba wine aktivni (/etc/init.d/wine start).

DD,

včera jsem poprvé zkoušel wine a přišel jsem na to, že se spouští
např. takto:

wine "c:\passkeeper\passkeep.exe"

Konečně jsem se tak po měsíci dostal ke svým heslům :-)
Data jsem si předtím musel překopírovat do ${HOME}. Určitě to jde
i jinak, jsou to mé první experimenty s wine.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz