Kodak DC40

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pondělí Listopad 19 21:28:42 CET 2001

DD,

mám digitální fotoaparát Kodak DC40, ze kterého jsem donedávna
stahoval fotky do Windows. Pokud to nikdo nezkusil, podotýkám, že
je to 10-12 kliknutí myší během asi minuty pro získání jedné
fotky :-( To jen na okraj.

Zkusil jsem gphoto-0.4.3. Podporuje mj. i DC20 a DC25. Bohužel
pro můj typ jsem neuspěl. Jde mi o stáhnutí fotek. Nejraději bych
byl, kdyby fungoval v příkazovém řádku, GUI nepotřebuji. gphoto
to sice umí, ale ne pro můj typ DC40. Protokol je zřejmě odlišný,
pro mne bohužel zatím neznámý.

Má někdo z vás nějaký tip, jak z něj stahovat fotky?

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz