DNS asi hloupy dotaz

Jakub Mrázek Mrazek na vsps-su.cz
Úterý Listopad 20 08:08:23 CET 2001

No nic, vidim, ze jsem si vyslouzil opravnenou kritiku :-)
Nebojte, nebudu je ucit neco, co nemam doopravdy vyzkousene, samozrejme mam nahradni program :-)
- asi jsem nemel psat "mam ucit" ale "chci ucit"
(jeste mam tolik rozumu, abych ze sebe neudelal .... byl bych sam proti sobe)
Omlouvam se za ty "jednoradkove" konfiguraky, odesilam to z win, kde se asi pri copy&paste stala chybka,
kterou jsem nezachytil :-(
Jinak chybka byla zrejme uplne jinde (prisel jsem na to az doma) - zapomnel jsem rekonfigurovat /etc/networks
(jinak jsem to delal stejne jako ve skole, a tam nic - nebo ze bych doma spravne zapsal to IN A ?)

P.S.: Jen posledni douska k tem poznamkam o uceni - samozrejme je znam taky, ale snazim se o pravy opak
Bohuzel, kdyz to musim "samostudovat" za behu, tak se obcas zaseknu. A nemam opravdu cas sedet treba
tyden po odpolednach na pocitacove ucebne a zkouset. (bohuzel musim jeste napr. chystat pisemky,
opravovat, chystat ruzne dalsi skolni akce, atd., krome soukromeho zivota)
Ale prosim neodpovidejte na tuto poznamku, nechci tady vyvolat diskusi o ucitelstvi ...
(chtel jsem jen vysvetlit tu moji poznamku :-))

Mgr. Jakub Mrázek
VOS a SPS Sumperk
tel. 0649/326213
mrazek na vsps-su.cz, lef na email.cz