BFU: fonty pro X vs fonty pro printer

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Listopad 20 08:02:39 CET 2001

Preji prijemny den

> red hat 7.1 cz

> ta co tam byla

> staroffice 5.2 - tam jsem zjistil ze co vidim nemam na tiskarne

A neni to nahodou tak, ze na obrazovce to vypada "dobre", ale na tiskarnu
se to vytiskne ruzne rozhazene - napr.
dve pismena "C_s_hackem male_e"  napsano bez mezery ("Če")
se pismeno e vytiskne dovnitr obloucku C_s_hackem?
Cili zaberou sirku jednoho pismena?
- omlouvam se za ten hrozny popis- .

Pak pomuze nainstalovat a zprovoznit URW fonty - navod na to
 se v konferenci da najit. Tyto fonty jsou v poradku. Ale pozor na to,
ze SO5.2 (tedy textovy editor) nespolupracuje s Xfontserverem.
Take se to tu resilo

> Zajima me jak se nakofiguruje jake fonty bude pouzivat X server
> (chtel bych si nainstalovat jen ceske -  bez anglickych)
>
> Jde tisknout treba TTF font?
>
> Na co je tam tolik tabulek fonts.dir atd..?
>
> A co xpdf a xdvi odkud berou fonty?
>
>    Dekuji Roman Slechta

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz