apm x acpi (o5 dlhsie)

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Úterý Listopad 20 09:34:07 CET 2001

>  http://phobos.fs.tum.de/acpi/download.html
>
>  tam si stahni zdrojaky, preloz, nainstaluj a spoustej pri
>startu. Pak to
>bude fungovat.

pouzil som acpi-utils z originalnej distribucie
ale ti pmtools, ktore som na tej stranke nasiel este vyskusam.

>  btw. co mas za problemy s tim jadrem? nedelas neco blbe?

neviem, ci robim nieco blbo, ale nerobim nic, co by som nerobil aj v mdk8.0
a s hruozou zistujem ze mi v 8.1  80% zmien jadra skonci bootovanie
hlaskou kernel panic:VFS:cannot mount root fs on 03:06  (ten message nie je
mozno
uplne presne)
pritom nerobim nic, co by som nemal odskusane v mdk8.0 !!! v podstate len
vyhadzujem
veci, ktore nepotrebujem (radiova karta atd.)
navyse mam aj od znamych v poslednej dobe zle signaly ohladne 8.1 takze sa
vraciam
naspaet ku 8.0 (s lutostou)

>zkousel jsi ho
>nejak ladit?

neviem co mas namysli tym "ladit", ale som v podstate zaciatocnik a nerobil
som nic
take comu by sa dalo povedat "ladenie"

vcera som sa s tym pohral a zistil som, ze mi nefunguje jedina zmena ohladne
power
managmentu iba original instalacna.  akonahle zapnem acpi, alebo vypnem apm,
bootovanie
skonci kernel panic.
jedine co funguje je zapnutie acpi bez ostatnych acpi suboptions, ale potom
mi
acpid hlasi : acpi not present :-( a idem len na apm.

co ma ale najviac stve:
 OD NAINSTALOVNIA MI MDK8.1 NEKOREKTNE VYPINA POCITAC !!!!
a ziadna zmena mi zatial nepomohla. proste ho hadze do hibern modu namiesto
aby ho korektne vyplo. a to priamo poinstalacii !!!! mdk8.0 bolo bez
problemov
aj s apm aj s acpi. aj by som sa vykaslal na acpi, len nech mi masinu
korektne
vypina, ale nedari sa :-(((((

prezrel som aj archiv konfery, ci nieco nenajdem, ale nic, co by pomohlo,
som nenasiel.
takze to vzdavam a vraciam sa ku 8.0 a pockam si na lepsiu verziu ako 8.1

 tot vsjo

 sklamany propagator linuxu :-)

  GoRo

glum-glum dareshek, glum-glum, linuksicsek :-)