mysql SCRIPT

Ivo Hanuska ihanuska na vionett.com
Úterý Listopad 20 09:56:36 CET 2001

Dopiorucuju precist man stranky a manual:

mysql ma syntaxi:

mysql [parametry] [DATABAZE]

Takze pokud neni prvnim radkem v tom sktriptu "use DATABAZE;" to chce zadat
neco jako:

mysql -u root -p madatabaze < /uplna/cesta/k/souboru/se/skriptem

databaze musi byt nejdrive zalozena pomoci prikazu mysqladmin. Presneji
mysqladmin JMENODATABAZE.

ich

-----Original Message-----
From: Sparkhawk [mailto:Petr_Stojan na centrum.cz]
Sent: Monday, November 19, 2001 11:58 PM
To: linux na linux.cz
Subject: mysql SCRIPT

AHOJ

Rad bych volal v mySQL nejake scirpty, abych to porad nemusel psat na
consoli.
V manualu jsem se docetl, ze script se vola pres:
mysql -u root -p <uplna cesta\files.sql

Skripty mam v \Script\mysql, takze prikaz potom zapisuji
mysql  -u root -p \Script\mysql\test.sql
Presto mi to porad hazi, ze databazy Scriptmysqltest.sql nelze vytvorit

Q.
1 - nevite nekdo, co s tim ?
2 - neznate adresu news, kde se probira jenom Linux\mysql

Dekuji