TV karta

Michal Cihar cihar na email.cz
Úterý Listopad 20 11:04:48 CET 2001

Zdravim

> Zajimave - sam osobne jsem support na stereo pro tuto kartu programoval
>
> :)
>
> (Samozrejme je potreba si k tomu pripajet dve soucastky za cca 16Kc
> viz tvfreak.cz)
>
> Takze prosim laskave neplete ostatni uzivatele

Ja netvrdim ze to sw nezvlada, ale je proste fakt, ze karta (tak jak ji
koupite) neumi ceske stereo. To ze se da dopajet bezneho uzivatele
nezajima.  Ty dve soucastky jsou za vic (nebo jste z levnejsiho kraje -
filtr sem sehnal po delsim usili za cca 60 kc) a po napajeni nebyl stereo
zvuk zrovna cisty, takze sem to radsi zase odpajel...

S pozdravem
        Michal Cihar