32bit. jadro na 64bit systemu

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Úterý Listopad 20 11:55:47 CET 2001

>proto3/4e Debian byste mil rozjet bez problemu... (a je to asi tak, 3/4e já
>mám nico proti RH - teda je to víc ne3/4 málo (no flame, please) - a nijak
>jsem nepochopil, proe nepou3/4ijete sparc64 port Debianu (unstable))
>http://www.debian.org/ports/sparc64/
>http://www.debian.org/ports/sparc/
>btw, tuhle distribuci jsem zatim rozchodil uplni na všem. pokud z
>nijakého duvodu preferujete RH, pak je cross compiler správná cesta :-)

** Ja jsem celkem flexibilni a nemam duvod proc, v pripade, kdy je to
vhodne,
nepouzit jinou distribuci, nez na kterou jsem jednoduse _zvykly_. ALe
opakuji
muj problem: Potrebuju rozjet jakykoliv plne 32bitovy linux na 64bitove
platforme
(SUN Ultra5 s UltraSPARC processorem).
Proc toto vse (aneb s pravdou ven): Nekolika dny patrani a hledani na
netu
jsem zjistil, ze neni mozno provozovat korektne mountovani smb sharu
na sparc64 platforme. Mam k dispozici pouze UltraSPARC masinu a
potrebuji
tuto funkci. Takze na ni muzim dostat 32bitovy linux (mimochodem
uspesne odzkouseny).

>nechytil jsem puvodní poíspivek... co je to za stroj?

** U5

>to bude asi proto, 3/4e jádro je umí spustit ae samo bi3/4í 64bitovi - se z
>toho plymoucími výhodami (stejni to oeší i mips64), vy nepoznáte 3/4ádný
>rozdíl a kluci od RH se nemusí obti3/4ovat s další kompilací ;-) a 3/4e o
>32bitový port se patrni nikdo nestará (proe všichni pou3/4ívají i386?) anebo
>jim to poišlo jako dobrý nápad samo o sobi...

** Debianova distribuce umoznuje jeji sparc port nainstalovat na
UltraSPARC
masinu?

Pavel Satny.