Linux & Epson Stylus Color II

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Úterý Listopad 20 14:46:51 CET 2001

> DDV,
> mam tiskarnu Epson Stylus Color II a Linux Mandrake 8.0. Rad bych na teto
> tiskarne tisknul z Linuxu , ale ani zanic nemuzu rozchodit tisk.

> Standardni ovladace, ktere lze vybrat pomoci HarkDraku nefunguji. Pise to
> neco jako
> client - error - gone ...

Pokud si dobře vzpomínam, tak se defaultne používá cups. Je s ním akorát
ten problém, že jsem nepřišel na to, jak ho pořádně nastavit mimo
přez web.

Zkus do svého oblíbeného browseru napsat http://localhost:631 a mělo by se
ti objevit stánka s nastavením CUPSu včetně dokumentace. Tím číslem si
nejsem jist. Jěště to má konfigurační soubor neco jako /etc/cups(d).conf
nebo je v adresáři /etc/cups, nekde tam je napsáno i to číslo portu.
Pak to běhá jako víno

cedrik