callback Win98<->Linux -nie je automaticka odpoved

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Listopad 20 15:02:53 CET 2001

On Tue, 20 Nov 2001, Marian Hutira wrote:

> /AutoPPP/ - a_ppp /usr/sbin/pppd auth -chap +pap login detach 7 debug
>
> alebo
>
> /AutoPPP/ -     a_ppp   /usr/sbin/pppd file /etc/ppp/options

> Nov 20 11:12:42 linuxBME pppd[698]: LCP: timeout sending Config-Requests

Velmi podobny (mozna totozny) problem jsem mel kdyz jsem na linux volal
z hand-heldu HP Jornada 850. Po vyzkouseni vseho mozneho jsem zjistil,
ze pomuze, kdyz pppd trochu pocka. Tedy misto pppd primo volat skriptik:

#!/bin/sh
sleep 1
/usr/sbin/pppd

s pozdravem