OT: Certifikace software?

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 20 16:55:50 CET 2001

udelat to rozhodne lze, kdo to provadi v CR
netusim.
Zdravi

----- Original Message -----
From: "Michal Hajek" <hajek na nspuh.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, November 20, 2001 3:24 PM
Subject: Re: OT: Certifikace software?

Michal Dobes wrote:

>         Zdravim,
>
>         netusite nejakou firmu v CR nebo blizkem okoli, delajici
> certifikaci spravnosti software? Zkratka aplikaci predhodim data,
> vypadnou vysledky a oni mi daji razitko na to, ze to pocita
> dobre za stanovenych podminek? Certifikace vlastnich algoritmu
> neni snad nutna, to maji asi v CSN dobre, ale jde o overeni vlastni
> implementace.
> Jde o vypocty v oblasti silnoproudu.
>
>         Majkl

Pochybuju, ze to lze udelat - ani teoreticky. Ono nejde ani
zkontrolovat funkcnost i kdyz znate zdrojovy kod, ne tak
"cernou skrinku" aplikace. Ze se spravne spocita jeden nebo
milionu vzorku neni dukaz, ze milion prvni vysledek nebude
mit chybu. Spis jde o to, do jake miry jsou autori schopni/ochotni
odhalene chyby opravovat.

Michal (:-)

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz