podpora ext3 v kernelu 2.4.14

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 20 18:15:03 CET 2001

> Zdravim,
  Pekny podvecer,

> muzete mi nekdo poradit, jak dostat podporu ext3 do konfigurace kernelu
> 2.4.14  ????
> Mezi "File Systems" vidim jen  "Second extended fs support"l, zadny ext3.
> ???
pozn: patch se ti jednoduse nepovede zprovoznit v pripade, ze mas jadro navic
patchle xfs patchem. To jen tak na okraj. A pokud jich bude chtit pouzit
vic, muzes mit problemy zejmena pokud si newbie, takze budto pockej na to, az
ext3 bude v jadre, nebo pozadej nekoho, kdo ma funkcni uchozene jadro, pr.
pouzij distribucni. V opacnem pripade nam pak nechod plakat na rameno...

PS: http://www.zip.com.au/~akpm/linux/ext3/index.htm
> Diky
>
> Lumir
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz