Problem se zarizenim /dev/lp0

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Listopad 20 17:57:54 CET 2001

Zdravim vsechny
Mel jsem tu vcera takovy mali pad mych X-Windows (to uz je v poradku).
Nicmene mi zrejme padlo neco i oklo tiskarny a zaboha na to nemuzu prijit.
Problem je se startem lpd demona. Vypada to takto:

[root na michal root]# /etc/init.d/lpd start
Startuji lpd: Warning - hp-local: cannot stat lp device '/dev/lp0' -
Přístup odmítnut
hp-local: Initialize: cannot open '/dev/null' - Přístup odmítnut
                                                           [  OK  ]

Zkousel jsem obe ta zarizeni vytvorit znovu pres mknod, kontroloval
prava a nic. Poradite mi nekdo, co s tim? urcite to bude nejaka
pitomost, ale nemuzu ji najit.
Distribuce RH 7.2.

Diky moc

--