Konqueror a prochazeni site

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Listopad 20 17:52:39 CET 2001

HORA Vladimír Ing. wrote:

> Zdravim,
> k cemu mam v konqueroru pod ikonou Site ikonku lokalni sit ?? Kdyz na ni
> kliknu, napise mi ,ze se nemuze spojit s hostitelem localhost. Da se tohle
> nekde konfigurovat ??
>
> Lada

 Je tim 'napise mi' myslena tahle hlaska ?

 Neznamy hostitel.
 K pristupu k sdilenym prostredkum hostitele pouzijte smb://hostname
 K ziskani seznamu vsech hostitelu pouzijte lan:/ nebo rlan:/ .
 Vice informaci naleznete v Ovladacim centru KDE pod polozkou Sit,
LANBrowsing.

 To by asi tak bylo k tomu, kde to nakonfigurovat. Co se tyka toho, jak,
tak to nemam ani paru.

 KDE by melo mit poradny smb:// kioslave, az bude soucasti vydavanych verzi
samby i libsmbclient.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli