CVS

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Úterý Listopad 20 22:37:20 CET 2001

přes cvs, ale součástí projektu jsou i nastavení v konfiguračních souborech,
které leží mimo strom projektu (/etc/php/apache/php.ini, /usr/lib/phplib/...
atd). Ale nemělo by se stát, že při check-outu se mi přepíšou tyto soubory.
A dělat kopie do stromu aplikace se mi moc nechce, protože mám obavu, že se
mi rozjedou verze používané v systému a kopie ve stromu.

Pokud je to mimo strom projektu, tak jakýpak problém?

A pokud je to ve stromě, dá se použít cvsignore.

Miloslav Ponkrác