Kodak DC40

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Listopad 20 23:43:24 CET 2001

On Tue, Nov 20, 2001 at 01:29:27PM +0100, Michal Krause wrote:

> www.google.com -> kodak dc40 linux -> ctvrty odkaz je
> http://www.linux.org/docs/ldp/howto/Kodak-Digitalcam-HOWTO/
>
> S pozdravem
> --
> Michal Krause                                                       /\

Diky Michale za link, bohuzel nikam nevede. Odkazuje na aplikaci
kdcpi, kterou mam stazenou a ktera nefunguje, protoze je napsana
mj. pro DC50 a autor doufa, ze funguje i pro DC40. Bohuzel ne.
Mozna bych si ten skript i upravil, je vcelku jednoduchy, ale
neznam protokol DC40 a bez nej moc sanci IMHO nemam.

Presto diky.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal