konzole ve vysokych rozlisenich - framebuffer

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Úterý Listopad 20 20:23:05 CET 2001

Zdravim,
mam grafiku od Nvidie - Riva 128 (sice muzealni, ale
funkcni) a rad bych rozjel konzoli v modu rekneme 1024x768 a
s vice, nez 60 Hz. Mam zakompilovanou podporu v kernelu
(2.2.14), ale po bootu to vzdycky tvrdohlave nabehne do
640x480 v 60 Hz. Pomoci fbset jsem pak schopen z toho dostat
tech 1024x768, ale rad bych to dostal uz pri bootu.
Dokumentace v kernelu se nejak nekona a nevim tedy, jakou
presnou syntaxi v lilo.conf mam pouzit. Pokud nekdo neco
takoveho ma rozjeto, poslete mi prosim onen radecek z lila,
kde definujete rozliseni.

Diky
Petr Klima