spousteni scriptu

Středa Listopad 21 09:18:16 CET 2001

michal hovjacky píše:
> DD vsem,
>
> s vasi pomoci jsem celkem pred nedavne vyresil routovani pomoci iptables.
> Ted jak si s tim hraju, tak uz by se mihodilo, aby nejaky zakladni pravidla
> sla spustit automaticky, ale kdyz se po telnetu prihlasim a "switchnu" na
> roota a spustim script, ktery jsem si stahnul a upravil a pak z nej udelal
> spustitelny soubor pomoci chmod a+x script.dhcp a sice pomoci exec file
> script.dhcp tak se mi objevi pouze
> Bourne shell script text executable a zase me to hodi na uzivatele, pod
> [...]
	Jestli opravdu zapisujete
# exec file skript
pak je to úplně v pořádku: v shellu se provede volání exec na program
/usr/bin/file s argumentem skript, file vypíše, co je ten soubor zač a
původní shell se ukončí.
	Ale podle popisu to skoro vypadá, že jste chtěl napsat spíš
# ./skript
Kde jste proboha přišel k tomu exec a file?
	Ještě lepší je pravidla přidat do /etc/sysconfig/iptables nebo do
podobného inicializačního souboru, který váš systém podporuje.