OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Středa Listopad 21 10:03:32 CET 2001

> Pokud mi prijde zavirovany E-mail, tak mi pres kontrolu na serveru projde
> bez problemu a
> dostane se az na PC, kde mi ho okamzite "vy-kill-uje" Inoculan.
> V logu Amavis-u na mailserveru mi pise, ze zprava nema zadne prilohy.

	Jste si jist, ze dany mail skutecne MTA posle pres Amavis VirusScanu?
Myslim, ze VirusScan ma i radkovyho klienta na soubory - zkuste stejnou
databazi na soubor, ktery ulozite na disk - pokud nenajde implikuje to k
domnence, ze VirusScan neni tento vir schopen korektne detekovat nebo
VirusScan neni schopen korektne rozkodovat puvodni mail (Internetem lita
spousta mailu odporujicich i zakladnim RFC, takze bych se nedivil).

Podle me ten VIRUSSCAN vubec nedostane informaci o tom, ze by mel neco
kontrolovat,
protoze tam podle Amavisu nejsou zadne prilohy.

P.V.