nejde shodit cdda2wav

Richard Richter richter na bgs.sk
Středa Listopad 21 10:57:23 CET 2001

Tohle mne dost zajima... zdravim...

Ja jen doplnim jiny dotaz - pokud brala 97 % CPU, asi prave bezela. Mne se ale
stane, ze mam proces ve stavu D (uninterruptable sleep) - a zasekne se, co s
nim? :-))) Nenasel jsem zadny inteligentni zpusob, jak to zrusit... mozna jeste
pres Kernel Hacking by to slo (coz mne napadlo ale az TED, kdy to nemam jak
vyzkouset)... Znam sice principy unixu, ale "neznicitelnost" nekterych procesu
je dosti neprijemna vec. Casto to konci rebootem, coz povazuji na unixu za
"zbabely ustup"... :-))) (Jo - a ten reboot casto konci netakdoceladobrym
umountem, ktery vyusti do fsck pri bootu, fujfuj.)

S pozdravem...

Virgo

> Dobry den,
>
> nejak se mi zasekla vypalovacka. Zkusil jsem tedy zrusit odpovidajici
> programy, k memu neprijemnemu prekvapeni cdda2wav nesel zrusit,
> a pritom prave on bral 97% CPU. Jinak byl system zivotaschopny.
> To proste nejde zrusit nejaky program (killall cdda2wav, kill -9 11934),
> i kdyz to root explicitne chce?
>
> s pozdravem
>
> Ondrej Koala Vacha

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.