WORD a EXCEL viewer pro Linux

Radek Bulava radek.bulava na pvt.cz
Středa Listopad 21 10:15:14 CET 2001

Radek Bulava wrote:

> sice to neni uplne ono, ale na excel se docela citelne da prohlizet
> v gnumericu (bez cestiny), a na word pouzivam word2ps (i s cestinou,
> autori tvrdi ze umi i obrazky - neovereno).

omlouvam se za nepresnost, ten word2ps je muj skript o kterem jsem uz
ani nevedel, ze je to muj skript.

puvodni program se jmenuje antiword a je k mani na

http://www.winfield.demon.nl/index.html
http://cesnet.linux.tucows.com/business/preview/70160.html

--
Radek Bulava                                    radek.bulava na pvt.cz
PVT, a.s. Nádražní 3, 702 30 Ostrava 1          069/6155322