osklive zvuky ze SB Live!

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Středa Listopad 21 08:33:50 CET 2001

Hello Okrina!

Tuesday November 20 2001 23:58, you wrote to All:

 OM> MPEGy, noproblemo. Je zde jeden problem, ale ten souvisi s bugem s
 OM> brigi, takze doporucuji dat disky na RAID radic, pak to slape jak
 OM> hodinky, jinak se to ma tendenci kousat a nebo kazit soubory pri
 OM> zapisovani.

docela me desite. Disky jsem testoval alespon tyden, kopiroval
gigabajty z jednoho raidu na druhy. Zpocatku jsem mel nejake problemy s
cryptoapi (jeden ze dvou SW raidu 5 je sifrovany), zapisovaly se
blbosti, ale jen na sifrovany raid, Zrejme to souviselo s nejakym
problemem v patch-int-2.4.10. Od doby co jsem nasadil cryptoapi-2.4.7.0
(ne patch, ale jen moduly) je vse v poradku. Nakopiroval jsem z
nesifrovaneho raidu na sifrovany mnoho GB, zkontroloval MD5SUMy a vzdy
vysly. Pravda, neposlouchal jsem pritom muziku ze SBLive!. Ani zadne
tendence ke kousani jsem nepozoroval, disky nastesti slapou jak
hodinky. Deska AOpen DX34 (dvouprocesorova).

Muzete trochu rozvest ty problemy (kousani a kazeni souboru), ktere me
eventualne mohou cekat ?

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/