Novy ispell

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Listopad 21 11:03:27 CET 2001

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> wrote:
> [...]

Omlouvam se, tohle nemelo jit do konference, ale Milanu Kerlagerovi. Ale
kdyz uz se to takhle povedlo, tak to poslu zase sem, treba bude mit nekdo
jeste nejaky dalsi napad.

> A nelze to vzit treba z Cookera (Mandrake)?
>
> ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake/8.1/i586/Mandrake/RPMS/

Asi slo. Bohuzel ted nemam cas se divat na strukturu toho balicku. Kvuli
zminenym debilnim magickym cislum (pri kazdem prekladu se generuje jine
magicke cislo, to se pak dava do *.hash souboru se slovnikem a ispell
odmita pracovat se slovnikem, ktery ma jine magicke cislo :-(( je docela
neprijemne, ze v RedHatu je to jeden src.rpm, ze ktereho se vytvori
ispell-3.2.06-neco.i386.rpm a nekolik ispell-jazyk-3.2.06-neco.i386.rpm
- a pri dalsim prekladu (byt' se i nic nemenilo) jsou vytvorene slovniky
proti jine binarce nepouzitelne.

Jinak je tam (na uvdene adrese i uvnitr src.rpm) i novy cesky slovnik (ne
ze by se ted nejak vyrazne menil), ale kdyz uz je, tak je rozumne ho pouzit.

Ted mne napadlo, ze muze byt docela problem vyrobit i586, i386, ... se
stejnym magickym cislem...

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229