Wine a spousteni Win aplikaci "primo"

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Listopad 21 12:01:07 CET 2001

On Tue, Nov 20, 2001 at 08:22:09AM +0100, Miroslav BENES wrote:

> No takhle to sice jde, ale z linuxove partisny to jde i "primo". Predpokladam, ze spis
> tohle je spravna cesta a zaimalo by me, jestli by to slo zprovoznit i pro spousteni z
> FAT. Vzdyt prece proto se zavadi (a nastavuje) modul bin_fmt_misc.

To byla jenom zkouška a spouštěl jsem ten program přímo
z partišny FAT. Zkusím to samozřejmě i z ext2, mělo by to jet
o něco rychleji. Moc jsem nad tím nepřemýšlel, spustil jsem wine
podle návodu a ono to jelo.

Zajímal by mne seznam potřebných souborů, které si z původní
partišny FAT musím překopírovat, než ji definitivně zruším.
Prý u nejnovější verze wine nejsou potřebné skoro žádné.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz