Kde vypocetni cluster mozno zriti?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Listopad 21 13:14:44 CET 2001

Dobry den,

On Tue, Nov 20, 2001 at 10:19:39PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> [...]
> si s clusterem moc nepomuzete. Nenapada me zadna aplikace na
> zpracovani grafiky, ktera by dokazala tohle paralelizovat a zpracovala
> to v nekolika threadech. To je totiz zakladni podminka clusterovani. Aby
> se ta operace dala rozestrit po clusteru, musi byt nejdrive rozbitelna
> na elementarni ulohy, ktere bezi samostatne a paralelne.
> Nejsem moc silny v grafickych formatech, ale mam za to, ze v jpg
> zavisi jakakoliv operace nejen na aktualnim bloku, ale i na vsech, ktere
> mu predchazeji. Takze neni mozne soucasne oriznout radky 1-100 na jednom

Ja bych si dokazal predstavit jiny typ clusteru: Do fronty by se
zaradily obrazky spolu se skripty, ve kterych by bylo napsano, co
se ma udelat a ta fronta by jednotlive joby posilala na urcene
pocitace a zase prijimala od pocitacu hotovou praci... Ostatne ta
radka o lince (jestli ji chapu spravne) by mela predstavovat
prave tento typ ulohy...

> zdravim
> dan

Zdravi