OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Listopad 21 13:41:55 CET 2001

> Nejsem si jist, ale AMAVIS predhazuje pouze prilohy? Mam za to, ze
je
> schopen predhodit i zakladni text/html ci text/plain... clovek nikdy
> nevi;-)
> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)
>
> K tomuto zaveru jsem dospel i ja. Nevite prosim jak je to s tim
testovanim
> BODY-mailu?

Problem bude mozna v tom, ze AMAVIS neni schopen spravne najit
Boundary
oddelovac - jelikoz v hlavicce mailu posilanych ALIZem je chyba (at
umyslna
ci neumyslna). Viz tabulatory pre radky zacinajicimi "X-". Amavis
zrejme neukonci
boundary uvozovkou ale hleda az po konec (po strednik ktery chybi ??)

Bezny postovni klient (rozumnej OE) si s tim bez problemu poradi a kdo
ma  tu spravnou
verzi IE (5.5 bez service packu ??) tak dokonce ani nema moznost
odmitnout spusteni "zvuku"
- neuvidi dialog Ulozit/Spustit - ano/ne?

==