nejde shodit cdda2wav

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Listopad 21 13:43:51 CET 2001

On Wed, 21 Nov 2001, Milan Kerslager wrote:

> Proces nelze zrusit, protoze se nachazi v jadre. Nektere datove struktury
> by mohly zustat po nasilnem ukonceni nekonzistentni a jadro s takovou
> moznosti proste nepocita.

Nejsem vubec odbornik na jadro, ale nechapu. Kdyz jadro jede, tak by snad
melo byt schopne sveho potomka odstranit korektne. Takto to vypada, ze
proces je spusten, ale pak zalezi jen a jen nem, zda se ukonci
korektne nebo ne. Prece jadro(system) to je, kdo prideluje prostredky,
pamet, CPU - tak snad je to jediny pan, ktery rozhoduje o byti a nebyti,
a ne, ze se neco nastartuje, a tim nad tim ztrati vladu.

Pokud nekdo muze, dejte na toto tema delsi rec nebo odkaz.

Problem v $subj jsem vyresil restartem, bylo to nerychlejsi. Beru to jako
chybu linuxu - to, ze obsluha celkem nevyznamne periferie nejde ukoncit
jinak nez rebootem, je ostuda (neco mi to pripomina...) Jesteze nemusime
rebootovat kdyz mame zhasnutou tiskarnu...

> Pokud neco visi ve stavu D, je to obvykle HW problem. Resit obecne vsechny
> mozne HW problemy by bylo dost obtizne.

Pricina je hw problem. Ale ten resit nechci. Proste program ceka (na
HW,...) a system by ho mel byt schopen odstranit pri vsech okolnostech,
tedy i pri cekani.

--
Ondrej Koala Vacha