Apache + mime

Cermak Josef cermakjosef na yahoo.com
Středa Listopad 21 15:22:43 CET 2001

Zdravim,
chtel bych se optat na moznost donutit Apache k tomu
aby v konkreetnim adresari ( napr /tmp ) nabizel
soubory pouze k ulozeni na disk uzivatele a aby
neotviral asociovane programy. tzn kliknu-li na odkaz
dokumentu .pdf aby se klientovi neoteviral Acrobat v
ramci browseru,ale aby se soubor .pdf nabidnul k
ulozeni atd. pro ostatni soubory. Zkousel jsem upravit
soubory mime.conf a magic , pridavat  <directory /tmp>
AddType application/octet-stream .pdf </directory> a
porad se mi oteviraji dokumenty v ramci browseru.

Dekuji.
Pepa