mozilla 0.9.5, 0.9.6 + eBanka

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Středa Listopad 21 16:05:44 CET 2001

ahojte,
schvalne jsem ted zkusil ebanku pustit na mozille 0.9.6 a je to asi po
1/4 roce, co mi mozilla spadla na nejakem webu, ale je klidne mozne, ze
to nebylo touto strankou, mel jsem jich pustenych asi 13... take vam to
na ebance pada, nebo to jen nefunguje?
zdravi martin d.