Apache + mime

Cermak Josef cermakjosef na yahoo.com
Středa Listopad 21 16:13:33 CET 2001

Obavam se, ze to nepomuze. zkousel jsem prejmenovat
soubor.pdf na soubor.exe a ta mrska browser si precetl
v zahlavi souboru %PDF- a otevrel mi Acrobat - presne
jak to je v souboru magic . Akorat, ze uz jsem
zakomentoval kde co vsechno a stale si to dela "co
chce" . Je resenim soubory na strane serveru
komprimovat treba do tvaru .zip .Jenomze spousta
uzivatelu ma s archivy problem ( vsak to znate  :-) )
a navic me stve princip - proc to nakde ( na volnem
jde )  a me to nejde.
Pepa
P.S. rad bych vam odpovedel soukrome, ale vase adresa
Karel.Dudasek na vtopu.army.cz nebo i
dudasek na vtopu.army.cz se mi vraci jako nedorucitelne
:-)