Reference na pouziti Linuxu v CR v prumyslu?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 21 17:17:41 CET 2001

On Wed, 21 Nov 2001, Petr Sindelar wrote:

> Dobry den,

> rab bych se zeptal, zda je u nas jiz nejakey velky podnik pouzivajici
> nejaky IS pod linuxem (napr. SAP ci enco jineho). Jde o to, ze sef mi
> tvrdi, ze tu stale neni linux prijat jako prumyslova platforma. A v
> tomhle ma asi bohuzel pravdu, v Nemecku nebo i jinde ve svete se jiz
> refrence najdou, ale u nas zatim sam o zadne nevim.

Te argumentaci sefa moc nerozumim. To je refence na reseni pouzite v
Nemecku z nejakeho duvodu neprijatelne nez reseni, ktere pouzije firma
podnikajici ve stejnem oboru v CR?

Taky se pokuste se sefem domluvit na spojeni "prumyslova platforma", at se
bavite oba o tom stejnem. Co si pod tim predstavuje, co to ma umet atd.

R.V.