32bit. jadro na 64bit systemu

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Středa Listopad 21 18:00:20 CET 2001

On Wed, 21 Nov 2001, Milan Kerslager wrote:

> Protoze instrukcni sada i386 je minimalni zaklad, ktery funguje vsude.

au. ja myslel proč většina používá PEECEE, když nejstojí za nic... z toho
taky plyne, že jen málo lidí použivá třeba Suny a RH se nevyplatí hrát si
s distribucí (jak jste napsal níže a nezbývá, než souhlasit)

[snip]
> Podpora Sparc platformy byla u RH zastavena kvuli rozpoctovym skrtum a
> neochote Sunu podilet se na vyvoji (zejmena poskytovanim technickych
> specifikaci pro nove komponenty). Proste nebylo dost zakazniku a Sunum to
> nevadi (ze to u RH nebude).

laďa

ps. pokud jsem v poslední době neodpověděl na nějakou zázadní otázku,
vězte, že to bylo způsobeno výpadkem serveru, na který mi chodí
konference.