inline assembler v C

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Listopad 21 18:08:38 CET 2001

> Tak ted Vam moc nerozumim. Takze nemate problem se zkompilovanim tim co
> jste nam poslal, (tam staci dat pryc to extern a je to samozrejme v
> poradku) ale nejaky problem s tim, ze vam to neresolvuje symboly z jadra?

To je prece stejny - nelze to slinkovat.
Abychom si ujasnili nazvoslovi:
- zkompilovat to jde i s extern -> inline.o z toho vyleze
- slinkovat to s extern nejde - bud kernel hlasi, ze unresolved symbol
prefetch, nebo ld hlasi undefined reference to `nop'. V obou pripdech
jde o to, ze ten dotycny .o neobsahuje tu kterou extern inline funkci i
kdyz je v tom stejnem souboru definovana a mela by byt (pokud dobre
chapu direktivu inline) vlozena na misto, kde se vola a tudiz by na ni
nemela byt zadna reference.

> Predpokladam, ze jste nezapomel naincludovat asm/uaccess.h

Ne, to jsem nezapomnel. Ale nebylo mi to nic platne. :-(

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs
*  an endless loop in just 4 hours.