subject:TeX--Web server

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Úterý Listopad 20 21:07:19 CET 2001

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Tak to se obavam, ze nic nenajdete, stejne asi jako nejsou servery, ktere
> zkompiluji vas zdojak c,c++,...
existuje, bohužel už nevím tu adresu. Pošlete .ps a pak si stáhnete .pdf.

V sobotu jsem zkoušel jeden soubor a vyhodil hlášku, že nezná Times :-((
  Asi bude problém s češtinou.
Hledal jsem přes google.
Mimochodem jsem na adobe našel i ps tiskový driver do win.

--