newbie - DNS?? help

migel in konferences migelskonf na atlas.cz
Středa Listopad 21 22:51:16 CET 2001

michal hovjacky - 21/11/01 12:56 napsal:
| nenasel by se negdo, kdo by mi pomohl rozchodit pomoci linuxu to aby muj
win
| client, ktery je na lokalni  siti s adresou 192.168.1.101 za firewallem -
| ktery je linux a ma dve sitove karty a muze bezet jako DNS (s moji domenou
| kterou mam registrovanou) byl pristupny z inetu jako win.mojedomena.com

|To pujde dost tezko, kdyz ten pocitac je za prekladem adres.
|Pokud potrebujete jen pristup na urcite porty, vyuzijte
|redirectoru na tom firewallu.

Coz znamena, ze abych se potom dostal na nejakou sluzbu, ktera bude bezet
primo u win clienta, budu muset pouzit adresu linux.domena.com:xxxx ???
A da se nekde zjistit, jaky port co vyuziva, konkretne by zajimal netmeeting
???
A sla by vlastne obousmerna komunikace ???