Jak koupit notebook bez Windows ?

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Čtvrtek Listopad 22 08:00:10 CET 2001

Dd,

IBM (US) prodava T21 a T22 s Linux Caldera. Nevim, proc by to nemohli
prodat i zdejsi. Pujde jen o neochotu, lenost, ci nevedommost. Shanim
ted notebook a rozhodoval jsem se mezi Compaqem a IBM (z ostatnich
jsem neco videl a zustavaji stranou meho zajmu). Byla takova mensi
potiz, chtel jsem ty notebooky videt. Psal jsem jim na obchodni a
volal, posilali me od certa k dablu. Tak jsem napsal email generalnimu
rediteli a jeho kopii na to obchodni. Za dva dny se uskutecnila
schuzka u prodejce Compaqu a ochotne mi vse ukazali.

A mimochodem, velice jsem ziral na Evo 200 - Bomba. Velikost divciho
pamatniku, klavesnice 90%, PIII/700,192MBRAM,HD20GB. Ostatni v
techto velikostech maji mnohem mensi disky a delaji mnohem vetsi
kompromisy, co se tyce procesoru a vykonu. I kdyz zalezi na
vkusu a na co to chcete. No a na penezich :).

--
S pozdravem,
 j.c.                            http://digital.zde.cz