Jak koupit notebook bez Windows ?

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Čtvrtek Listopad 22 09:46:21 CET 2001

len mala poznamka: k tomu notebooku dostanete akoze
licenciu aj cd s instalaciou, ALE:
- to instalacne cd vam len nakopiruje image na disk.
takze nemuozte si rozdelit partitions a pouzivat iny
system dualne, alebo po poruche nieco opravit, pretoze nemate
instalacny kluc !!! vzdy muozete iba nakopirovat kompletny
image na cely disk.
dokonca v tej pseudolicencii ste sa kupou notebooku
s mswindoz akoze zaviazali, ze na tom noteboooku nebudete
pouzivat iny operacny system !!! a muozu vas za to postihovat !!!
to uz je unbelievable 8-ooo{

podla mojich informacii, kupit noteboook bez win je takmer nemozne.
o vrateni win a licencie neviem.

 GoRo