Reference na pouziti Linuxu v CR v prumyslu?

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Čtvrtek Listopad 22 09:57:31 CET 2001

Petr Sindelar wrote:

> Dobry den,
> rab bych se zeptal, zda je u nas jiz nejakey velky podnik pouzivajici nejaky IS pod linuxem (napr. SAP ci enco jineho).
> Jde o to, ze sef mi tvrdi, ze tu stale neni linux prijat jako prumyslova platforma. A v tomhle ma asi bohuzel pravdu,
> v Nemecku nebo i jinde ve svete se jiz refrence najdou, ale u nas zatim sam o zadne nevim.

Dobry den,
nejsme velky vyrobni podnik ale statni sprava (SAP take nemame), nicmene jedeme sestavu serveru Novell+Linux+UnixWare a
bohuzel nejake M$ NT. Na Linuxu napr. bezime Oracle8i se spisovou sluzbou asi 2 roky bez problemu (krome havarie disku v
RAID poli). A jak to tak vypada bude se cela spisova sluzba nyni predelavat (dle Murphyho zakona; kdyz neco funguje, musi
se to predelat :-), ale platformu snad prosadim stejnou. Jinak jako fileserver Netware a ostatni Linuxy vse kolem
internetu/intranetu a tak...
Malem bych zapomnel. Napsali jsme mensi vlastni aplikaci klient/server pro hradni policii, ktera bezi na
Linux+PostgreSQL+Apache. Takze, ac to mozna nevypada, Linux pronika i do statni spravy. Sice zatim spise na servery
(desktopy jsou jina vec), ale co neni, muze casem byt.

Duda