cestina v Mozille

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Čtvrtek Listopad 22 10:34:37 CET 2001

Zdravim,
asi budu mit trivialni dotaz, ale nevim, kde hledat problem. Nainstaloval jsem RH7.1cz jako 'server' (co do vyberu instalace). Rozbehl jsem tam jakousi PHP aplikaci (+ Apache, +MySQL) a kdyz se na ty stranky divam Mozillou (verze, ktera je socasti distribuce), tak mi 'orezava' veskerou diakritiku na strankach.
Kdyz se podivam do zdroje stranky, kt. doputovala do Mozilly, tak ma v hlavickach 'charset=us-asci' i kdyz stranky generuji s 'charset=iso-8859-2'. Snazil jsem se ji 'premluvit' v nastavenich, ale bez vysledku. Dokonce me pripadalo, ze si zadnou zmenu v nastavenich 'nepamatuje'.
Pokud si pustim aplikaci v Konqueroru, atk je vs OK, ale bohuzel tam zase nebezi JavaScript. Mohl byste mi prosim nekdo poradit, jak donutit Mozillu k cestine? Na jinych pocitacich, kde pouzivam Mozillu jsem zadne problemy s cestinou nemel.
Diky za odpoved.
--
S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/