Jak koupit notebook bez Windows ?

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:41:06 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Antala Mario wrote:

> len mala poznamka: k tomu notebooku dostanete akoze
> licenciu aj cd s instalaciou, ALE:
> - to instalacne cd vam len nakopiruje image na disk.
> takze nemuozte si rozdelit partitions a pouzivat iny
> system dualne, alebo po poruche nieco opravit, pretoze nemate
> instalacny kluc !!! vzdy muozete iba nakopirovat kompletny
> image na cely disk.
> dokonca v tej pseudolicencii ste sa kupou notebooku
> s mswindoz akoze zaviazali, ze na tom noteboooku nebudete
> pouzivat iny operacny system !!! a muozu vas za to postihovat !!!
> to uz je unbelievable 8-ooo{

> [...]

     Taky jsem nedavno prisel do styku s notebookem ACER a trosku
jsem se s tim potrapil. Reseni s image bylo napr. nasledujici:

     Fdiskem smazat vsechny partition. Pak nabootovat z RECOVERY CD
ACERu, ktere nabidne rekonstrukci obrazu, ale umozni definovat velikost
partition. Zbytek disku mi to nejak "dorozdelilo", coz se opet fdiskem
muselo zrusit. A ten kluc byl nalepeny na spodku pristroje.

                                     O. Sapak, Brno